Annaskamp

Direktlänk till inlägg 12 februari 2016

Träna

Av Anna Tåli - 12 februari 2016 16:16

Det är jobbigt att träna och ändra vanor för gamla hjärnor i alla fall min ? Ska bearbeta min hjärna i helgen att det är bra med att träna kroppen ? Bara jag tänker på att träna för jag negativa tankar. Så bearbeta i helgen och börja träna på måndag ?? Har allt hemma löpband, crosstrainer, träningscykel, bollar och andra träningssaker. Så det finns inga ursäkter att inte träna.

Får se om man kan ändra en gammal hjärna ?

//Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Tåli - 28 maj 2016 09:45


Hej  Nu är jag här igen. Har börja jobba och sen varit sjuk så har inte haft ork eller lust att blogga men nu är jag rätt så frisk i alla fall och orken börjar komma tillbaka. 2 dagar in på första jobb veckan blev jag förkyld men det hade jag nästa...

Av Anna Tåli - 21 maj 2016 19:56

I morgon söndag kommer jag göra 4 veckors menyer. Med 3 mål per dag men bara vardagar helgerna blir som dom blir. Ska så klart hålla till med lchf men ingen meny på helgerna. Kommer även göra träningschema för dom 4 veckorna. Kommer köra dom 4 ve...

Av Anna Tåli - 27 april 2016 07:14

Nu börjar det hända saker på vågen och sån skön känsla.  Har börja äta mer på dagarna och äter när jag är hungrig. Kan bli fler små mål man verkar gå ner ändå. Kommer fortsätta äta så här.    20 April 87,5 kg27 April 85,5 kg Totalt: -2 kg    ...

Av Anna Tåli - 24 april 2016 10:21


Vad händer när man äter LCHF på veckorna men unnar sig socker och mjöl på helgerna och när man är ute och äter.  Många tror det inte händer något om man gör så men det har jag upplevt nu.    För precis 1 år sen visa vågen detta   Idag visa...

Av Anna Tåli - 23 april 2016 08:08

Är tillbaka har tveka när det gäller maten efter som jag får utslag i ansiktet av maten. Men nu kan jag äta LCHF utan utslag så länge jag inte äter strikt.    Äter som jag vill just nu men bra mat. Väger eller mäter mig inte utan tar allt med ro....

Presentation

Följ min kamp ifrån 103 kg till 68-58 kg. Eller som jag säger tills jag mår bra. Allt handlar om LCHF i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards