Annaskamp

Direktlänk till inlägg 16 februari 2016

Skillnad

Av Anna Tåli - 16 februari 2016 18:59

Är det någon skillnad mellan förut när jag åt LCHF och nu när jag äter??


Det är stor skillnad. Förrut stressa jag hela tiden. Vägde mig varje dag och gick igenom vad jag hade ätit och om jag gått upp några gram vad jag hade gjort fel. Det går inte i längden.


Nu tar jag det mycket lugnare och inte stressar. Väger mig den 10 varje månad bara för ha lite koll. Men äter LCHF och tänker på hur jag äter men inge stress. Har även börja röra på mig mer. Förut stressa jag även där och varje gång jag tänkte på att röra på mig fick jag negativa tankar. Nu har jag fått bättre tankar och tar det som jag vill.


Istället för att sätta mål med datum så satsa jag på framtiden istället. Bara älskar min Fitbit så kul att se allt vad som händer under dagen när det gäller sömn och steg.


Innan LCHF kunde jag inte stänga vinterjackan. Nu kan jag stänga den lite trånga än men sitter mycket bättre nu efter 1 månad med LCHF. Det är en härlig känsla när man märker sånt.


Hela jag känner mig lugn och mår JÄTTE bra i mig själv. Känner mig som en ny människa och känns som jag har levat i en bubbla hela mitt liv och nu håller jag på att komma ur den. En underbar känsla. 


Men tyvärr saknas det en stor grej i mitt lev som tydligen ingen kan göra något åt. Jag vill ha ett JOBB!!!!!!!!!!!!!!!


Söker jobb hela tiden men ingen vill ha än :(

Visst jag har Jofa på sommaren men vill ha ett jobb som räcker hela året.

Min butik har inte kommit igång än utan den kommer igång när jag börjar jobba på Jofa igen. Men vet inte när det blir eller om det blir va.


 


//Anna


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Tåli - 28 maj 2016 09:45


Hej  Nu är jag här igen. Har börja jobba och sen varit sjuk så har inte haft ork eller lust att blogga men nu är jag rätt så frisk i alla fall och orken börjar komma tillbaka. 2 dagar in på första jobb veckan blev jag förkyld men det hade jag nästa...

Av Anna Tåli - 21 maj 2016 19:56

I morgon söndag kommer jag göra 4 veckors menyer. Med 3 mål per dag men bara vardagar helgerna blir som dom blir. Ska så klart hålla till med lchf men ingen meny på helgerna. Kommer även göra träningschema för dom 4 veckorna. Kommer köra dom 4 ve...

Av Anna Tåli - 27 april 2016 07:14

Nu börjar det hända saker på vågen och sån skön känsla.  Har börja äta mer på dagarna och äter när jag är hungrig. Kan bli fler små mål man verkar gå ner ändå. Kommer fortsätta äta så här.    20 April 87,5 kg27 April 85,5 kg Totalt: -2 kg    ...

Av Anna Tåli - 24 april 2016 10:21


Vad händer när man äter LCHF på veckorna men unnar sig socker och mjöl på helgerna och när man är ute och äter.  Många tror det inte händer något om man gör så men det har jag upplevt nu.    För precis 1 år sen visa vågen detta   Idag visa...

Av Anna Tåli - 23 april 2016 08:08

Är tillbaka har tveka när det gäller maten efter som jag får utslag i ansiktet av maten. Men nu kan jag äta LCHF utan utslag så länge jag inte äter strikt.    Äter som jag vill just nu men bra mat. Väger eller mäter mig inte utan tar allt med ro....

Presentation

Följ min kamp ifrån 103 kg till 68-58 kg. Eller som jag säger tills jag mår bra. Allt handlar om LCHF i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards