Annaskamp

Direktlänk till inlägg 23 mars 2016

Tillbaka

Av Anna Tåli - 23 mars 2016 08:53

Tänk att man ramla dit igen med onyttigt. I helgen blev det massa skit ätning men är på rätt väg igen. 

Tankarna vandra iväg dit dom inte skulle vara tyvärr. För några år sen skrev jag att tankarna inte gör som jag vill. Då fick jag meddelande att vi bestämt väll själva över tankarna. Mitt svar är 50 % nej. Är man missbrukare vad det än handlar om så kan man inte styra tankarna helt själv.


Sockermissbruk är lika hemsk som tobak och knark har dom kommit fram till så tankarna är svår att styra när man bekämpar det. Bara att jobba med tankarna så ska det funka. Men inte lätt när det inte går som man vill utan hur hårt man jobbar står man stilla på samma ställe. Jag vill se resultat annars tappar jag lusten och ramlar dit igen. 


Men jag brukar ha en helg med massa skit sen inser jag allt dum jag gör och tillbaka med lchf igen på måndag. Men skitätningen blir mer sällan men det var förut i livet. Hoppas det försvinner snart igen för gått.


Nu kommer jag äta normal lchf och inte satsa på strikt. Får ketos klåda och utslag när jag äter lchf så ska försöka att hitta ett sett som jag kan äta utan att det kliar på hela kroppen. Inte alls kul när man får det   


 

Bodystore har 25 % rea på

Cocosa Pure Coconut Oil, 500 ml 63 kr istället för 84 kr. 

Cocosolja är bra för många saker så passa på att handla nu. 

 

 

Bubbelroom har upp till 50 % rea nu så passa på att shoppa lite sommarkläder 

 



Nu kämpar jag vidare för att lyckas med det jag vill i livet.  

//Anna

 
 
Ingen bild

LI

13 april 2016 11:14

Hur går det?? Saknar dina uppdateringar..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Tåli - 28 maj 2016 09:45


Hej  Nu är jag här igen. Har börja jobba och sen varit sjuk så har inte haft ork eller lust att blogga men nu är jag rätt så frisk i alla fall och orken börjar komma tillbaka. 2 dagar in på första jobb veckan blev jag förkyld men det hade jag nästa...

Av Anna Tåli - 21 maj 2016 19:56

I morgon söndag kommer jag göra 4 veckors menyer. Med 3 mål per dag men bara vardagar helgerna blir som dom blir. Ska så klart hålla till med lchf men ingen meny på helgerna. Kommer även göra träningschema för dom 4 veckorna. Kommer köra dom 4 ve...

Av Anna Tåli - 27 april 2016 07:14

Nu börjar det hända saker på vågen och sån skön känsla.  Har börja äta mer på dagarna och äter när jag är hungrig. Kan bli fler små mål man verkar gå ner ändå. Kommer fortsätta äta så här.    20 April 87,5 kg27 April 85,5 kg Totalt: -2 kg    ...

Av Anna Tåli - 24 april 2016 10:21


Vad händer när man äter LCHF på veckorna men unnar sig socker och mjöl på helgerna och när man är ute och äter.  Många tror det inte händer något om man gör så men det har jag upplevt nu.    För precis 1 år sen visa vågen detta   Idag visa...

Av Anna Tåli - 23 april 2016 08:08

Är tillbaka har tveka när det gäller maten efter som jag får utslag i ansiktet av maten. Men nu kan jag äta LCHF utan utslag så länge jag inte äter strikt.    Äter som jag vill just nu men bra mat. Väger eller mäter mig inte utan tar allt med ro....

Presentation

Följ min kamp ifrån 103 kg till 68-58 kg. Eller som jag säger tills jag mår bra. Allt handlar om LCHF i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards