Annaskamp

Alla inlägg den 23 april 2016

Av Anna Tåli - 23 april 2016 08:08

Är tillbaka har tveka när det gäller maten efter som jag får utslag i ansiktet av maten. Men nu kan jag äta LCHF utan utslag så länge jag inte äter strikt. 


Äter som jag vill just nu men bra mat. Väger eller mäter mig inte utan tar allt med ro. Men ner ska jag. 

Är alltid den som gömmer mig när någon vill ta kort på än efter som man inte trivs med att se sig själv. Men nu har jag bestämt mig som att fira all vikt är borta ska jag ta hjälpt av en riktigt fotograf och ta lite bilder på mig själv. Men då ska alla 45 kg vara borta. Vill göra en förändring och sen både i kläder och frisyr. Vill börja leva som jag nu och må bra. 


Det peppar mig att kämpa. Älskar att planera och drömma så har så många drömmar just nu som jag skulle vilja göra nästa år. Börjar jobba 9 maj så då kan jag börja förverkla mina drömmar. Första planen är körkort så nu är intensivkurs bokad den 5/9. Börja för 2 år sen och skulle ta men tror inte jag var berädd. Förra året fick jag ju hunden när jag sluta jobba och ville inte lämna henne ensam som valp. Så nu är det verkligen DAGS


Måste klara det för att klara mina alla drömmar. Brukar alltid säga att när det blir nytt år att det är mitt år att lyckas och må bra men det håller aldrig. Har alltid haft oturen med mig i alla år. Men nu känner jag verkligen 2017 blir mitt år för det ska jag se till. Första stora steget kommer i slutet av juni då börjar allt rulla på.


Har så många planer att jag lever på lycka just nu och för en gång skulle mår bra. Kommer bli mycket hund, vikt och jobb resten av året och hela nästa år. Känns som jag börjar få tillbaka livet igen. Nu KÖR vi :)


//Anna



Presentation

Följ min kamp ifrån 103 kg till 68-58 kg. Eller som jag säger tills jag mår bra. Allt handlar om LCHF i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards